AMP Reviews
  • You asked and we delivered! AMPReviews now provides the option to upgrade to VIP access via paid subscription as an alternative to writing your own reviews. VIP Access allows you to read all the hidden content within member-submitted reviews AND gives access to private VIP-only forums in each city. You can upgrade your account INSTANTLY by visiting the Account Upgrades page in your own user profile and using a valid credit card to purchase a subscription. You can get to this page by clicking the link in any review, by clicking the red "See the Details Now" banner on the home page, and by clicking the Purchase Private Details link in the navbar at the top of every page

Review: AD - Stacy

dudenuts

WELLL its TheBigShow
Messages: 819
Reviews: 31
Joined
#2
also in the other thread were you guys joking or are those boyfriend husband status real talk?
she was calling me husband in mandarin during ds, i dont want her to lock me down when i havnt tried the other girls yet lol
 

YoungLooking24

Review Contributor
Messages: 4,363
Reviews: 29
Joined
#3
Dude teach me mandarin lol. I need it for her. Because it's going to be tough teaching her english.

Her tongue is made of granite. It's incredible. Her tiny mouth generates a lot of power. Her suction skills are elite. That's why my first visit with her, rose her service to top 5 ALL TIME for me.

The bf husband talk is just one of the cute things she does, or most girls do. It's to make you feel special. But i heard she says it to some not all. But i wouldn't take it seriously. Although if she calls you husband, then welcome to the club :D

I love this girl man lol. If you can't tell. I'm actually jealous you got a sesh today with her lol. She's fucking booked any time she's working. I'll get my turn again soon though.
 

dudenuts

WELLL its TheBigShow
Messages: 819
Reviews: 31
Joined
#4
lol mandarin shouldnt be too hard if you can read pingying. its like learning spanish. i actually speak cantonese and learned limited mandarin over the course of 10yrs im still horrible at it but can hold a limited conversation.

yea but never during fs and because of u guys talking about it im like what this is my first time i dun wanna be in the club yet lol

well on sats i know when ill be free so i made the appointment as soon as they opened cuz i know how fast her time gets filled first hand yesterday. so i feel your pain lol
 

YoungLooking24

Review Contributor
Messages: 4,363
Reviews: 29
Joined
#5
lol mandarin shouldnt be too hard if you can read pingying. its like learning spanish. i actually speak cantonese and learned limited mandarin over the course of 10yrs im still horrible at it but can hold a limited conversation.

yea but never during fs and because of u guys talking about it im like what this is my first time i dun wanna be in the club yet lol

well on sats i know when ill be free so i made the appointment as soon as they opened cuz i know how fast her time gets filled first hand yesterday. so i feel your pain lol
Yeah i heard about pinyin, already on that. I already know spanish but i learned it when i was a kid, totally different learning a language when you're older.

I do hear these chinese girls talking some shit in mandarin while fucking all the time. It's why i wish i fucking knew the language. But i always think in my head that she's saying some dirty shit so i usually get off when they speak their native tongue while i'm fucking them. It's pretty awesome.

Good call on getting first appointments lol. That's why i couldn't get the first appt. Now i know it was because of you haha
 

dudenuts

WELLL its TheBigShow
Messages: 819
Reviews: 31
Joined
#6
Yeah i heard about pinyin, already on that. I already know spanish but i learned it when i was a kid, totally different learning a language when you're older.

I do hear these chinese girls talking some shit in mandarin while fucking all the time. It's why i wish i fucking knew the language. But i always think in my head that she's saying some dirty shit so i usually get off when they speak their native tongue while i'm fucking them. It's pretty awesome.

Good call on getting first appointments lol. That's why i couldn't get the first appt. Now i know it was because of you haha
honestly i wish she was saying more dirty stuff in chinese than english. but uhm yea usually i think they all say the same thing like it feels good, youre so good, i like it etc.

i can attest to that. im trying to learn korean now when i shouldve started a few years back. especially when i had a korean phase as a teenager. got lazy, didnt think i needed it. then youtubers wanna teach everyone everything and i still didnt hop on that. but its okay better late than never. noona was happy i greeted her in korean lol

and i wish i could take the first appointment my downtime is usually just before they open and after late lunch
 

YoungLooking24

Review Contributor
Messages: 4,363
Reviews: 29
Joined
#7
honestly i wish she was saying more dirty stuff in chinese than english. but uhm yea usually i think they all say the same thing like it feels good, youre so good, i like it etc.

i can attest to that. im trying to learn korean now when i shouldve started a few years back. especially when i had a korean phase as a teenager. got lazy, didnt think i needed it. then youtubers wanna teach everyone everything and i still didnt hop on that. but its okay better late than never. noona was happy i greeted her in korean lol

and i wish i could take the first appointment my downtime is usually just before they open and after late lunch
I'm actually learning some tips because i follow xiaomanyc and oriental pearl. 2 youtubers that speak perfect fucking mandarin. But i just wanna know the basics. Just to converse better with these girls in this field lol. It's useful if you decide to expand the connection.

I know some places do custom appt. But i think it depends. When i do that and they allow me, i always compensate as part of my appreciation.
 
Top